JAG SKA BLI FRI,KÄMPA MOT MÖKRET OCH KOMMA UT STARKARE TILL LIVET.
DET SOM ÄR MITT!

måndag 30 april 2012

Valborg

Inte lund, inte Uppsala ,ingen champagne frukost.Blir inget askalas för min del vilket jag tycker känns bra=) ffa då kvällen inte bara därför spenderades i ensamhet utan hos finaste Y och hennes vänner. Alldeles lagom.

ligger i min lilla 90`säng i nya lägenheten och funderar på om jag skulle ta mig en morgon promenad i morgon....Sådana planer känns alltid klockrena så här på kvällskvisten men mindre lockande när dagens ljus väcker en.

Jag har kommit igång liiiite med löpningen (vågar knappt påstå det eftersom det säkert inte blir ett enda pass framöver;)) sprang fredag, lördag och idag. Korta sträckor i ett tempo man knappt får kalla löpning men jag har snörat på mig skorna o bytt om iaf!!! Det är alltid ett steg i rätt riktning.

Åh måste bara berätta att jag hittat min nya sommarstandard frukost!!!

yoghurt m massor av keso, frysta bär, nötkross/frön m torkad frukt och en stor kopp kaffe m mjölk!
Mmmmm...

Nu ska här sovas!

Go natt //A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar