JAG SKA BLI FRI,KÄMPA MOT MÖKRET OCH KOMMA UT STARKARE TILL LIVET.
DET SOM ÄR MITT!

tisdag 10 april 2012

Mr M

24 h tog det för honom att svara.
När plinget kom fick jag en stor klump i bröstet. Nu kommer det...Avvisningen.
P fick läsa smset åt mig.
" Han vill gärna träffa dig igen"

Jag har stålsatt mig . Ställt mig in på att bli ratad, dissad ,avvisad. Funnit ett sätt en sinnesstämningen att se vuxet på det hela. VI känner inte varann, knapp börjat ses och det är inte hela världen att det inte funka.... SÅ kommer detta svaret. För en stund trodde jag att jag skulle börja gråta ( Patetiskt - JAG VET!).

Vet inte vad jag ska känna eller tro. Ensak är iallafall säker. Jag kommer hålla på mina känslor till jag vet vart vi står. Om Han vill och ffa om JAG verkligen vill. uppenbarligen kan jag inte känna lite. Alla känslor blir överdimensionerade , överdrivna och för viktiga. Tillbaka med fötterna på jorden.
Dock kommer jag inte somna med lite lättare sinne o mer spänning i kroppen inatt.

God Natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar