JAG SKA BLI FRI,KÄMPA MOT MÖKRET OCH KOMMA UT STARKARE TILL LIVET.
DET SOM ÄR MITT!

fredag 13 april 2012

Fixa till sig

Hur jag än pysslar o piffar blir det inge vidare.
Ansiktet är fult.
Ja om jag ska säga precis vad som går genom huvudet när blicken möter spegeln. Riktigt ful.
Det är bara runt. Antydan till "dubbelhaka" har jag också. Hela ansiktet är bara.....runt, inga kindben inga tydliga linjer. runt runt o åter runt.
Och det är INTE en favorit form hos mig...
Tycker jag ser smutsig ut i ansiktet också. Inte allas fräsch.

Tur att det inte står en dejt med Mr M på schemat ikväll.

1 kommentar:

  1. tänk att få se sig i spegeln och inte behöva tänka så. jag tänker inte att behöva gilla det man ser.. bara inte avsky det man ser.. :/ tur det är olika dagar det där :)

    SvaraRadera