JAG SKA BLI FRI,KÄMPA MOT MÖKRET OCH KOMMA UT STARKARE TILL LIVET.
DET SOM ÄR MITT!

lördag 28 april 2012

Inre harmoni

Go kväll alla tappra kämpande själar!
Det positiva har lyst med sin frånvaro det senaste. Men ikväll  sitter jag faktiskt i soffan med ett lugn i bröstet och ett lättare sinne. Ja, känner nog en viss inre harmoni.

Idag har vi möblerat lägenheten. Känns så kul! Nu vill jag bara fylla det lilla krypinnet med kära vänner , god mat på mitt fina gamla kantstötta porslin, Vin i glasen och värmen som bara en gemenskap kan fylla ett rum med.

Har även tagit en kort jogging tur på 20 min och ätit en tomatsoppa med kallrökt lax.
Var faktiskt ute på en på en tur igår också. Det är så fantastiskt när man väl kommer ut....

Nu saknar jag mina fina tjejer från behandlingen massor! MASSOR!
 
Nu kanske någon tror att lugnet kommit av träning o soppmidddag??
då vill jag bara upplysa att dagen bestått av mack frukost, Finka m bulle + 1/2 croissant, mack lunch hos broder (många mackor) och lite godis i kaffe på det....så. Ja. Not a perfect day but thats OK!

Krams

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar