JAG SKA BLI FRI,KÄMPA MOT MÖKRET OCH KOMMA UT STARKARE TILL LIVET.
DET SOM ÄR MITT!

onsdag 2 maj 2012

65,9 kg

65,9 kg stod vågen på i morse. Har inte tänkt på det så mycket under dagen men nu har en liten panik känsla börjat gro. Eller rättare sagt jag HAR PANIK inombords.
Jag har ingen förklaring varför dessa kilon kommit. Har tom börjat träna o inte ätit spec överdrivet. Vist jag fick mens igår men det är ändå för mycket trots att lite säkert är vätska.
Men jag känner att jag är större. Idag känns det som mitt fett sväller fram. Allt sitter tajt o jag känner mig jätte rädd att det inte kommer gå tillbaka. 

Känner mig handfallen. Är det bara att inse att ända vägen ur det här är att börja morgon promenera , springa mer regelbundet samt att bli noga med vad som intas.  Jag vill inte tillbaka till det men om det är vad som krävs för att få bort överskottet känns det inte som  jag har något val.
Jag älskar det nya livet som inkluderar fikabröd till kaffet när mamma o pappa är på besök. Som låter mig äta efterrätt o tom en liten godisbit emellanåt. Men Jag älskar inte det faktum att  jag är tillbaka upp mot en vikt jag livat mi själv att ALDRIG behöva se igen. Det är närmre 70 än 60. Väger 6 kg mer än i somras.....jag vill bara väga 63 kg igen Det kan jag verkligen acceptera. Känns helt ok att pendla mellan 62-64,5 kg. Det skulle tom kännas bra! 

Mitt inre skriker NEJ NEJ NEJ, FAN FAN FAN..........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar