JAG SKA BLI FRI,KÄMPA MOT MÖKRET OCH KOMMA UT STARKARE TILL LIVET.
DET SOM ÄR MITT!

lördag 14 april 2012

En sådan Lite "tjock" dag

Ja jag känner mig knubbig idag. Magen putar utanför byxlinningen , låren är inte välformade. Men magen är nog ändå värst. Vill känna att vågen kan peka lite nedåt också. Samtidigt har jag ingen lust att ta tag i det. ingen ork att lägga fokus på det. Bryr mig kanske för LITE nu. Fast dagar som denna känns det inte så kul.

Undrar lite för mig själv om detta kan bero på att Mr M väl fick tummen ur och hörde av sig om kvällen. Jag visste redan att han lovat bort sig till hans vänner och tyckte inte det kändes alls fel. Var medveten att vi inte skulle komma att ses i helgen heller. Men när väl sms:et damp ner tror jag bestämt att magen fläska på sig ännu mer.Eller känslan är densamma bara det att min uppmärksamhet på området är större. Känner mig tjock. Och helt plötsligt vet jag inte hur jag ska göra med maten. Sitter o funderar på o köra lite gröt m keso/bär blandning. Eller tina upp en köttbit o göra en sallad o keso till. Eller tänk om DET gör mig tjockare. tänk om jag Fuckar upp ämnesomsättningen och det ofullständiga oregelbundna kommer göra att vikten pekar uppåt?!

Ja, en lördag fylld av snöslask, plugg i pyjamas, en degig mage en och sent " Inställt " dejt. .......
Idag suger livet lite men inte värre än att jag räddar upp dagen med en filmvägg hos finaste P=)
Är inte spec mörkt hos mig även om det låter så ,bara lite vardags grått. För livet innehåller numera även gråskalor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar