JAG SKA BLI FRI,KÄMPA MOT MÖKRET OCH KOMMA UT STARKARE TILL LIVET.
DET SOM ÄR MITT!

fredag 13 april 2012

Jaha, det var längesedan....

Fredag igen.
I kväll ska det ätas middag hemma hos fina H med övriga flickor=) ska bli mysigt=)
Annars vill jag helst bara skruva fram tiden till efter helgen faktiskt.
Sista " riktiga" tentan denna terminen skrivs på måndag och jag är så omotiverad!!! Men efter det så kommer en väldigt lugn period och det väldigt lägligt!
Så gäller bara o bita ihop denna helg o köra på, hoppas att något av det jag läser väljer att fasta i min disträa hjärna..........

Vad mer....
JO! ställde mig på vågen i morse. Har inte vägt mig på jätte länge (!) och kände egentligen inget behov av det heller men tänkte att just därför skulle jag kolla läget. När det ändå inte kändes spec relevant.

------------------------------> 65,0 kg (innan frukost)

Vad sker då i mig?
-Vist, jag skulle vilja gå ner 2 kg , 2 kg och jag vore jätte nöjd. Men hela världen rasar faktiskt inte. Paniken väller INTE upp inom mig.
Men planen är efter tentan ta tag i motionen o vara lite noga med mat o sömn. Vill försöka landa på 63 kg vilket känns väldigt sunt o rimligt.
Jag tänker Aldrig mer ge mig in i bantningsträsket. Aldrig. Men jag vill på ett sunt sätt ge mig en frisk o sund kropp som jag storm trivs i. Vet inte om det kommer funka. kanske vill min kropp ha lite extra kilon o vägrar släppa dom på detta sätt. Då får det vell vara så. Sålänge vikten inte skenar iväg.

puss o kram
Nu måste jag faktiskt plugga lite....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar