JAG SKA BLI FRI,KÄMPA MOT MÖKRET OCH KOMMA UT STARKARE TILL LIVET.
DET SOM ÄR MITT!

tisdag 24 april 2012

Godis

Vissa känslor är fortfarande  svårt att hantera.
Idag kom stresskänslan tillbaka i kroppen. Hetskänslan.
Det kändes som om allt det bra  i livet började rinna från mig. Försökte verkligen att stå imot o tänka att " jag mår inte bättre av att trycka i mig massa skit i panik" hetsen är inte lösningen.....
Det funkade bara delvis. hade inte fått någon stjärna i kanten för mitt matintag idag inte....

Frukost: stor gröt frukost + knäckemacka
Lunch: kycklingpasta (stress åt lunchen)+ små åt
 hetssuget ökade: Godis, 1 äpple, stor kaffe o 1 croissant, mådde illa.men tänkte inte spy för en killes skull. Nej Inte i min nya lägenhet. Det ska vara spyfri.
Resten av kvällen: 1 äppe, 2 morötter, 2 kaffe m mjölk, 2 torra mackor.....

Tror jag gått upp i vikt. Men vet inte säkert. Kanske är det bara en känsla kanske är det ÄS som ser sin chans att placera upplevelser i mig när jag är känslomässigt svagare.......

Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar