JAG SKA BLI FRI,KÄMPA MOT MÖKRET OCH KOMMA UT STARKARE TILL LIVET.
DET SOM ÄR MITT!

måndag 2 april 2012

Måste få skriva lite till;)

Ligger på balkongen o lyssnar på Mauro Scocco o känner så mkt att det snart sprutar känslor ur öronen.

Vår.
Kärlek.
Längtan efter denna.
Smärta
över att bli bortvald.
Ovisshet
om jag tolkar dig rätt

Mitt hjärta längtar ut.
Frustration över spelet,
Mellan man o kvinna
osäkerhet.

Är en gåva att känna starkt
men att känna tar kraft
överväldigande känslor
ibland undrar jag om mitt reglage av känslor är felkopplat
Sköljer över mig som en flodvåg
eller lyser med sin frånvaro med ett stort hål
för allt

Något fel gör jag
men vad?
den enda gemensamma faktorn i alla relationer
är
JAG

//A



1 kommentar:

  1. Fint skrivet... Ja du, det där kärleksspelet är fan ingen lek... Ingen är ju den andra lik och hur folk fungerar i olika situationer verkar tydligen vara omöjligt att få någon klarhet i. Tänk bara att du kan ju bara göra vad som är rätt för dig, och inte ta ansvar för vad andra känner eller gör....eller inte gör....

    Och här kommer ett aningens sent svar på din kattfråga:
    Försäkringen kostar kring 70 kronor i månaden (men då har jag en raskatt, vet inte om det skiljer sig mellan raserna).
    Kattsanden jag köper kostar 199 kr för en förpackning. Den är lite dyrare i inköp men betydligt drygare än annan sand, plus helt klart bäst vad gäller att bilda klumpar och ta bort doft. Så i slutändan blir detta det billigaste alternativet.
    Mina katter får endast torrfoder, och jag brukar köpa anpassat foder för just perser från Royal Canin, en påse på 2 kg ligger kring 300 kr och en på 4 kg kring 450 kr. Nu har jag ju två katter så då går det ju lite mer av allt, men har inte riktigt räknat på vad jag lägger ut...men säg totalt för allt ca 300 kr i månaden (jag gissar lite). Jag vet inte av någon som väntar bondkattungar, men dyker det upp hör jag av mig. Hoppas det klarnade lite även om det blev lite smårörigt ;) Kram

    SvaraRadera