JAG SKA BLI FRI,KÄMPA MOT MÖKRET OCH KOMMA UT STARKARE TILL LIVET.
DET SOM ÄR MITT!

tisdag 17 april 2012

I let you done....

Sluter ögonen ,så finns du där.
Med dina oskyldiga blå ögon.
Klara ,oförstörda, redo, nyfiken på världen.
En levande blick.
Jag möter din blick och tårar strömmar ned för mina kinder.
Förlåt mig.
Att jag gjort såhär mot dig.

Flickan med me stora ögonen. den blommiga sommarklänningen o håret blankt.
Är jag.
Ögonen är mina.
Som dom en gång var.
Jag svek den lilla flickan som står framför mig.
Tog en bit av hennes liv, drog in mörkret över hennes himmel.
Förlåt mig.........Snälla förlåt mig.
Allt kommer bli bra, jag lovar, jag ska inte svika dig igen.

Den lilla flickan är jag.
Ögonen är mina.

"skolkar" idag. Ligger i sängen o lyssnar på musik o planerar inredning i nya lägenheten.Tänker tillåta mig att känna idag. Känna sorgen över åren jag inte får tillbaka. Över att jag inte ännu helt är ur ÄS grepp. Men är bra bit påväg....

Ta hand om er, Ta fighten, Livet är värt det.

//A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar