JAG SKA BLI FRI,KÄMPA MOT MÖKRET OCH KOMMA UT STARKARE TILL LIVET.
DET SOM ÄR MITT!

måndag 9 april 2012

Hemma igen

Sitter hemma i soffan igen.
Har längtat hem. Faktiskt. Hem till livet som jag lever här.
Påskveckan har varit bra. Och har massa tankar jag vill skriva om. Rubriker jag vill utveckla o syna. Risk finns kanske att dom tappas bort men en liten minnes lista på de jag minns nu:

Förhållande: hästen
Sarkasm: en tecken på kärlek eller ett utryck för nervositet
Mr M
Har bestämt mig - här ska det tajtas till....

Han , Mr M, finns i mina tankar titt som tätt. Han har inte hört av sig på hela veckan och jag vet inte hur jag ska tolka detta.
När jag o en kursare diskuterade killars sätt att agera sa han att " Hör inte killen av sig på 2v då är han inte intresserad så är det bara"
Det gör ont i mig. Jag kunde verkligen se mig själv tillsammans med honom.
Bestämde mig igår att jag skulle ringa honom idag. Ville bara prata med honom, höra hur han haft det. Men kom hem så sent så fegade ur o la ett sms istället. Frågade rakt ut vad han kände. Vill han ses igen eller inte?!
Ångrar mig nu när jag inser att jag kanske inte kommer få prata med honom igen.

Nu ligger bollen hos honom. Risken finns att det är slut på denna korta fling. Det krävs två för att skapa kärlek. Får helt enkelt fortsätta att hoppas att han med stort H. Som kan tycka att jag är hon. Tvivlar jag......

Oja

//A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar