JAG SKA BLI FRI,KÄMPA MOT MÖKRET OCH KOMMA UT STARKARE TILL LIVET.
DET SOM ÄR MITT!

måndag 16 april 2012

Killar

Jag är så less.
Varför blir det såhär i mina försök att träffa någon. Det går långsamt långsamt för att sedan rinna ut i sanden....orkar inte investera mina känslor i någon som inte tänker ta platsen bredvid mig.
Killen jag träffar nu börjar jag verkligen tycka om. Han verkar vara en riktigt reko kille. En snäll människa verkligen (för en gång skull, har en tendens att falla för players) men intressant intressen o så vackra kindben.
Har verkligen försökt att göra saker annorlunda denna gång. Försöka visa att Jag Är Intresserad. Försökt ta lite initiativ till att föra relationen framåt.

ex)
1. vi sms:ar enbart så- jag ringde bara för att prata lite. Jätte trevligt o tänkte vell att ja! nu kan vi kanske lägga ner messandet iaf. Man lär inte känna en människa via text meddelanden...icke icke...still texting....

2. Vi hörs av i vågor. ibald ofta ibland inte på en vecka. Jag tröttnade och istället för att sitta o vänta på att han skulle höra av sig frågade jag honom rakt ut - Vill du forstätta ses eller inte?
- Svar: Jag vill Gärna träffa dig igen.....
har vi setts sedan dess???....NEJ. Försökte styra en träff i helgen men fick inte ihop nån dag som passa båda...

Vad är det för fel? Hur i ******* ska jag tolka det här? han säger att han vill träffas , är gullig i ställer alltid massa frågor i sina sms (:( ) men försöker ingenting. Inte ett enda move??

Ja , ni har läst rätt mellan raderna Jag Är Frustrerad.
Orkar inte en till sådan här relation som inte leder till något något mer än att jag slösa mina känslor på någon som inte skall ha dom. Nu ska jag inte höra av mig alls. ( blir svårt) men vill han ses får han *** imej styra upp något. Vem är mannen här egentligen????????

//A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar