JAG SKA BLI FRI,KÄMPA MOT MÖKRET OCH KOMMA UT STARKARE TILL LIVET.
DET SOM ÄR MITT!

måndag 23 april 2012

Finaste P

Har en så fantastiskt vän i P. Vad skulle jag va utan henne. Har henne att tacka för mycket.
 Nog den viktigaste människan i mitt liv just nu.

Vi skulle umgås lite idag o när jag messat  att det skitit sig igen. Att det inte var mening att mitt liv skulle innefatta kärlek. kom hon hit med snittblommor, en tidning vårmode o en trisslott - " tänkte att du behövde det här".

Jag försöker att inte skämmas men det är svårt.
Skäms över att ännu en valt bort mig. Skäms över att jag naivt trodde att det fanns något mellan oss, Att du var intresserad. Skäms att jag fäller tårar över någon jag knappt känner.
Vet inte om jag gråter över M för den han är eller om jag gråter över Att ett VI har gått förlorat.
Tror kanske mer på det sistnämnda.

Sov Gott alles

1 kommentar:

  1. Du får försöka tänka att du fick lite rosa moln att traska runt på iaf :) känner med dig! <3

    SvaraRadera