JAG SKA BLI FRI,KÄMPA MOT MÖKRET OCH KOMMA UT STARKARE TILL LIVET.
DET SOM ÄR MITT!

fredag 27 april 2012

OMOTIVERAD

Jag är så fruktansvärt omotiverad just nu. Vill verkligen ha ork att dra igång med träningen men jag Orkar inte , finns inte en gnutta motivation i min kropp eller i mitt huvud. Är bara trött.

Och känner att den inre stressen börjar komma tillbaka. Vilket gör att jag skulle kunna äta konstant utan att ens känna minsta mättnad. Försöker tänka på detta och det funkar  ganska bra men frustrationen inombords är obekväm och jag är inte alls tillfreds i själen.

Känner mig så svullen också, liksom ett fett lager har lagt sig som en sparkdräkt runt dig.
Har inte vägt mig på jätte länge (!) vilket jag ska ge mig själv en klapp på axeln för. Har verkligen inte brytt mig! har inte känt mig smal men det har ändå varit okej. min kropp har fått vara just det, Min kropp utan att ha värderat den speciellt mkt! Det är ju faktiskt framsteg att jag lyckas känna så i korta stunder ändå! Även om fettöknings upplevelsen har infunnit sig igen och jag nu tänker ganska mkt på att det vore skönt o går ner 2-3 kg iaf.

Nej jag behöver lite bekräftelse , lite kärlek känner jag. Jag behöver en energikick som får mig att ta tag i mitt liv o min friskhets resa ordentligt igen! Om jag skulle ta o lova mig själv att nästa vecka verkligen sköta maten bra. Planera veckan alla mål och Verkligen försöka att INTE småäta. Det är en början....

Nu ska jag försöka se över mitt schema det nästkommande veckorna för att känna att jag har LIIIIITE koll på läget iaf=)

Fin fredag på er=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar