JAG SKA BLI FRI,KÄMPA MOT MÖKRET OCH KOMMA UT STARKARE TILL LIVET.
DET SOM ÄR MITT!

torsdag 29 mars 2012

Helgen står på intåg. Anna kommer till sthlm o hälsar på! Åh det var så längesedan vi sågs!
Vi reste ihop förra sommaren och inte sett varan sedan dess. Knappt pratat under tiden jag varit sjukskriven då jag inte orkat.
Tror det blir en jätte mysig helg=) Får se vad vi ska pyssla med=)
Sen på söndag ska jag träffa M igen. Vill nästan ignorera att det börjar infinna sig ett litet pirr.
Men självklart bråkar mina tankar med mig.

Lyder ungefär så här: "Jag är inte tillräckligt smal för att träffa någon nu. När han väl får se mig igen kommer han tänka att jag är rund. Lika bra att sluta här. Vill inte behöva äckla honom. För han inser snart att jag är rett oattraktiv"

Nu ska jag försöka njuta av helgen o min fina vän!!!!

kram på er där ute!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar