JAG SKA BLI FRI,KÄMPA MOT MÖKRET OCH KOMMA UT STARKARE TILL LIVET.
DET SOM ÄR MITT!

tisdag 20 mars 2012

För många mackor

Oregelbundna arbetstider är knivigt. Speciellt när man ska försöka ha lite kontinuitet i sitt ätande! Det har blivit alldeles för mkt mackor det senaste. För lite lunch som för mig leder till ökat intag på kvällen . Vilket är helt naturligt men det hade varit betydligt bättre att stoppa i sig dom Kcal tidigare under dagen då jag hade behövt energin och inte som nu några timmar innan sänggående.
Min dag idag: kl 8:00 mackfrukost
10.00 En macka o kaffe
ca 15:00 två knäckemackor + 1 äpple. kaffe
17:30: 1banan
19.00: köttgryta o ris
21:00 sugen-> två mackor + 1 banan

hm....to much

Idag har det inte ätits för att förebygga blodsocker svängningar utan ätits när synskärpan blivit lite suddigare ,när ögonen o kroppen blivit lite för trött o sega.
Tror varken jag gör mitt kropp eller min vikt en tjänst genom detta. Får nog ta tag i det imorgon igen! då blir det frukost-lunch mellis-middag-kvälsmål!

Nu ska en mkt trött A sova!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar