JAG SKA BLI FRI,KÄMPA MOT MÖKRET OCH KOMMA UT STARKARE TILL LIVET.
DET SOM ÄR MITT!

lördag 17 mars 2012

Det går upp och ner!

Trött trött trött. Kvällen igår av vell.......hm....lång.
Usch va orättvis jag känner mig. Han va jätte fin och hade vi skillt åt efter en timme hade känslan nog varit en annan. Men nu vart det fika , långpromenad OCH ett glas vin.....och han kunde prata killen......gäsp...Men vem vet kanske får en chans till;)

Nu vill jag poängtera att vågen går upp och ned!!!! mina vänner. Hör på denna vecka:
- Måndag morotskaka efter lunchen
-Onsdag(hetsåt och kräktes tyvärr :()
-Torsdag:kvällsfika med glass
-Fredag: glass till mellis och tacochips på kvällen

Veckan mat mässigt har inte alls varit perfekt.
Ställde mig på vågen i morse för jag kände mig lite slimmare..
63,5 kg
Bara för någon dag sedan var den upp mot 65 sträcket.
Det går alltså INTE bara upp upp upp!
Jag är vell glad men helt ärligt berör det mig inte särskilt. Känner inget lyckorus.
För vikten är INTE allt längre.Sen är jag nog för trött för att orka bry mig;)
Lättat känns bra men min dag står inte och faller med det.

Ha ÄS ! you losing your grip of me!

Nu måste jag ta tag i städningen innan min fina tjejer kommer hit ikväll.
Lägenheten ser ut som ett bombnedslag.

//A

3 kommentarer:

  1. Hittade din blogg genom en annan väns blogg och vill bara säga att jag känner igen mig mycket i det du skriver. Vi har även varit sjuka i ätstörningar ungefär lika länge. Nu ska jag fortsätta plöja mig igenom dina inlägg och vill samtidigt önska dig en fin söndag<3 Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad roligt att du hittat hit! Hoppas du finner den lite intressant iaf;) Har du sökt någon hjälp?
      Är otroligt vad lika ätstördas tänk är, tror det är jätte viktigt att peppa varan ur den här skiten.
      Hoppas Din söndag också blir fin!!!
      kram

      Radera
    2. Åh nu när jag klicka in mig på din länk inser att jag följt din blogg länge!!
      Är jätte imponerad av dig!!!
      kram

      Radera