JAG SKA BLI FRI,KÄMPA MOT MÖKRET OCH KOMMA UT STARKARE TILL LIVET.
DET SOM ÄR MITT!

söndag 11 mars 2012

söndagkväll igen

Helgen har varit bra, riktigt mysig! Hela familjen samlad. Jag bjöd på middag i fredags sen har vi umgåts allihopa hela helgen lång.

men.....
Vikten vikten vikten. Nu måste jag fråga er. Hur mycket brukar ni gå upp innan mens?
För jag fortsätter att gå upp i vikt. Jag får inte längre panik och jag hetsäter inte längre bort rädslan. Men Det känns ju inte alls kul. Blir ledsen av det. 65,3kg (!) stod vågen på i fredags. Fick mens idag o hoppas hoppas att vikten inte fortätter uppåt nu. Vet inte riktigt vad jag ska ta mig till.

Men....
Mina vänner jag köpte 3 par byxor idag! BYXOR! I`ve got a ass Oh yes its there for sure.
ja ja, någon gång ska vell siffrorna vända.

//A

2 kommentarer:

  1. Klart mensen påverkar, jag har inte koll riktigt på hur mkt å sådär. Men det går alltid ner bättre efter mensen..! Och vad härligt med byxor, så skönt att kunna/vilja handla byxor <3 know the feeling!
    Och förlåt, nu har jag en fråga, vet inte om du har något svar att ge mig. Men jag vänder mig till nån som haft kontakt med kompetent folk iaf.. jag har haft så sjukt ont i magen två gånger på drygt ett dygn. Känns som kramp liknande, jag tror jag ska svimma, i övre delen av magen, känns inte som halsbränna. Aja, min fråga; tror du att det hänger ihop med bulimin? Svårt för dig att säga, jag förstår och du behöver inte skriva.. men tänkte jag kan fråga iaf :) hoppas du har det bra! kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. hm jätte svårt att säga men man skulle kunna tänka sig att det KAN ha en koppling. Att kräkas o hetsäta är tufft för kroppen! har du jätte ont eller att det inte släpper SÖK ! hos en läkare! Kan ju vara skönt även för din egnen oros skull! och med risk för att bli tjatig det är vekligen ingen snällbehandling vi utsätter våra kroppar för.....och vi har bara en kropp! Ta hand om dig!!!!!!!!!
      kram!

      gash läste igen nu och har du så ont så det känns som du skall svimma - åk in!

      Radera