JAG SKA BLI FRI,KÄMPA MOT MÖKRET OCH KOMMA UT STARKARE TILL LIVET.
DET SOM ÄR MITT!

söndag 4 mars 2012

Att ta ut min rädsla o oro på maten

I still do it.
Kollade igenom schemat o inser att jag nästa vecka skall ha en heldag tillsammans med en annan "klass" där det finns "snygga" människor. Människor med sådant självförtroende att det sprakar om dem. Dessutom vänner till han. Med stort H. Han som aldrig kommer ingå i ett vi med mig. Han som fortfarande gör ont. Jag känner att paniken kommer.
"shit ,dom kommer tänka att jag är lagt på mig, blivit stor,prata bakom min rygg och tänka att jag är ful" och hur väljer jag att hantera detta? jo jag äter, trots att jag är mätt äter jag 2 mackor o yoghurt m flingor.
Varför?
- Jag är rädd, jätte rädd, oproportionerligt rädd och detta vet jag inte hur jag ska handskas med.
Någonstans inom mig känner jag att jag nog borde söka mig någonstans för att fortsätta jobba med det här. För jag är inte klar än. Men vet också att jag inte kommer få tummen ur o ringa. Åh...
skulle bara vara vilja slippa den här rädslan förr att gå upp i vikt. För den river i mig.

//A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar