JAG SKA BLI FRI,KÄMPA MOT MÖKRET OCH KOMMA UT STARKARE TILL LIVET.
DET SOM ÄR MITT!

onsdag 14 mars 2012

Gå ner i vikt?

Just nu väller en känsla av frustration upp inom mig.
Att jag inte orkar/tar tag i träningen. Att jag sväller upp mer o mer. Ja jag går upp i vikt.
Fan.
Ska på "dejt" på fredag o just nu känner jag mig bara för fet. EN bluff. Hur kan jag tro att han kommer vilja vara med någon som ser ut som jag. Ett skämt är vad det är!
Vem skulle vilja ta i det här. Vem skulle se något attraktivt i den här degklumpen.
Hetsåt o kräktes idag by the way. Suck. Det gör ju inte säker bättre om man säger så.
Det sjuka är att jag idag inte får paniken över vikten. Jag är missnöjd med det stannar där.
Vilket är Fantastiskt! Precis i den linje jag vill leva! men i o med att paniken är borta är också min handlingskraft att göra något åt det borta. Bryr mig inte tillräckligt mkt för att ta tag i det. SÅ nu är jag både fetare OCH latare än innan.......

Var kommer detta sluta?

2 kommentarer:

  1. Lustigt, jag är på väg att bli frisk och går också upp i vikt. Får inga panikattacker längre utan konstaterar att det är så. Har börjat träna för att jag ska bli glad och få endorfiner men blir också hungrigare. Är i början av mitt tillfrisknande och tillåter mig att börja känna på mitt nya liv. Slippa matångest och stress över vikt. Finns tid att ta tag i vikten sen, men på ett friskt sätt... Eller har jag fel?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Absolut inte!! låter klockrent! går nog inte att samtidigt bli fri en ätstörning och medveten försöka gå ner i vikt. Ibland blir rädslan för att bara fortsätta upp upp starkare. Kämpa på med ditt tillfrisknade!!! styrke kramar till dig, ingen förtjänar ett liv i ÄS fängelset inte jag inte du, ingen!

      Radera