JAG SKA BLI FRI,KÄMPA MOT MÖKRET OCH KOMMA UT STARKARE TILL LIVET.
DET SOM ÄR MITT!

måndag 26 mars 2012

Vart ska jag börja!

Efter att inte skrivit av mig på några dagar har jag så mkt inuti mig att jag inte vet vart jag skall börja. Har märkt att detta forum (bloggen) är ett bra sätt för mig att ventilera mina tankar. Få tid att reflektera över dom och ett "ibland" jätte bra sätt att motivera o peppa mig själv.

Så ......

1.Lördag
Hade en lördag i hetssugets tecken. Jag ville bara vara hemma o äta äta äta ÄTA! med de förutsättningarna gick det vell rett okej. Blev ingen hets men massa småätande och inga riktiga mål :(
Sen bar det av på inflyttnings fest. Vin o chips. Kändes helt ok men på hemvägen när inte allt förstånd var i behåll (gungade rejält under fötterna) försvann hämningarna. Inhandlade cheesburgare x 2 , kexchoklad x2 o väl hemma blev det macka x2...........fan Fan FAN.

Söndag
Vakna klockan tolv bakis o trött. Drack massa kaffe o tullslut frukost. Hm kanske inte blev så mkt mer den dagen?! jag minns faktiskt inte. Var iväg på dejt igen med samma herre som förra helgen.
Han är fin. Verkar vara en toppen kille........
Blev 2 apelsiner o mera kaffe på kvällen.

jaha ja, hur mår jag då nu. Jag känner mig och är säker på att jag gått upp i vikt det senaste. Ser o känner på magen att den är MKT fluffigare och inte det minsta slank längre. Även låren börjar flyta ihop otäckt. Och ja ,Jag är deppig över det. Jag känner mig lite ledsen och är inte alls nöjd med hur jag ser ut.
Missnöjdheten går inte att jämföra med hur jag kände innan .När jag var djupare i ÄS träsket. Jag kan fortfarande vara glad, njuta av solen och att livet är rett bra just nu. Men den sitter där o påminner mig , fluffig rundare utan konturer. Jag vill vara smalare. Det vill jag men tänker inte ge mig på någon dietplan eller hetsträna tills huvudet o kroppen snurrar.
Men lite ledsen ja det är jag........

//A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar