JAG SKA BLI FRI,KÄMPA MOT MÖKRET OCH KOMMA UT STARKARE TILL LIVET.
DET SOM ÄR MITT!

torsdag 8 mars 2012

Mår bra ,men.....

Jag har mått riktigt bra nu i några dagar. Det är skönt att livet kom tillbaka och att positiva känslor har fått fylla mig Men.......

Jag är så trött på att känna mig plufsig, mjuk.
Kan inte ha alla mina kläder längre eller iaf sitter de inte lika bekvämt. Jag kanske inte har gått upp så GALET mkt under o efter behandlingen (har inte vägt mig på ett tag nu men befara givetvis det värsta;)) men jag trivs inte , är inte stolt öv min kropp.

Men observera att känslan INTE är fylld med självförakt!!!!

Nu tar jag tidig helg. Imorn blir det fika med en vän jag inte träffat på länge sen kommer hela min familj på middag!!! Åh va mysigt. Känns så kul att jag får stå värd för allt! hoppas maten blir bra=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar