JAG SKA BLI FRI,KÄMPA MOT MÖKRET OCH KOMMA UT STARKARE TILL LIVET.
DET SOM ÄR MITT!

fredag 16 mars 2012

positivt 2

Sitter här och är skit nervös ska jag erkänna. Vad ska jag ha på mig? hur uppklätt? klackar lr sneakers, jeans eller tights?!
Nej vad har jag gett mig in på? tänk om det blir sjukt obekvämt, knäpptyst, Han är otrevlig, mindre attraktiv?

Ja, jag ska på dejt ikväll.......

Så varför detta inlägg när jag lovat positiva inslag av att bli friskarE
För ett år sedan hade jag nog aldrig vågat. Aldrig genomfört det.

Sen till något mer privat kanske men en viktig del.
Innan även när jag var som mådde som sämst saknade jag närheten, någon att tänka på men sexlusten fanns inte alls. Med mer fett i födan o en kropp mer i balans är den def tillbaka!!
Missförstå mig rätt ,detta innebär inte att jag tänker hoppa i säng med första bästa frivillig ;) men Det är värt att belysa att saker börjar rätta till sig. För ett liv utan sexlust är vell inget helt liv? Så då kanske något extra kilo på vågen kan vara värt det?!
Steget att faktiskt visa sin kropp för någon känns något större o mer läskigt men den dagen kommer nog då jag kan kasta kläderna utan oro öv MINA kurvor!

Så ett friskare liv innehåller alltså mer njutning! Så på med dressingen på salladen nu flickor!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar