JAG SKA BLI FRI,KÄMPA MOT MÖKRET OCH KOMMA UT STARKARE TILL LIVET.
DET SOM ÄR MITT!

måndag 19 mars 2012

Måndag och livet

Helgen blev en riktig långhelg. Ledig i fredags o ska gå kväll på praktiken idag och börjar alltså 15:oo.
Känns lite konstigt.

Stod o diskade nyss och tänkte att jag tycker om mitt liv. Ja, JAG tycker faktiskt om MITT liv.
Att gå från att inte känna att man orkar/vill delta längre i detta liv till att känna att" just precis nu" har jag det väldigt bra. "Just precis nu" tycker jag om mitt liv.

Med mat i magen och kaffekoppen framför mig ska jag bege mig. Hoppas på att få se något spännande idag.

Vill skicka en stor kram till alla kämpande själar där ute.

//A

2 kommentarer:

  1. Kram tillbaka. Blir glad att läsa att du mår bättre nu :)

    SvaraRadera
  2. Härlig att se denna positiva vändning! Blir så glad!!! Vi kan övervinna ÄS!!

    SvaraRadera