JAG SKA BLI FRI,KÄMPA MOT MÖKRET OCH KOMMA UT STARKARE TILL LIVET.
DET SOM ÄR MITT!

onsdag 21 mars 2012

Gamla känslor

I stunden kan det kännas alltför utlämnande att skriva om allt det mörka. Hittade ett block med texter från tunga stunder. Tänkte dela med mig av det första.

'***************************
Det är ensamt när det gör ont
att ingen förstår vidden av det mörka är svårast
ingen förstår, ingen kan veta
Beskyller ingen
Blott mig själv
Mitt tunga sinne
som förpestat Mitt
och Ditt liv
Förlåt
Jag vill resa mig
oh, tro mina ord
men kraften finns ej
styrkan som en gång varit min
finns inte mer
Vart ska jag ta vägen
Hur skall jag orka leva i denna värld
Dagar går och jag vill bara skrika
STOPP
oktober blir november
julen tågar in
men jag
jag hinner inte med.............


Ur mitt mörker

***************************************

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar