JAG SKA BLI FRI,KÄMPA MOT MÖKRET OCH KOMMA UT STARKARE TILL LIVET.
DET SOM ÄR MITT!

torsdag 15 mars 2012

Det mesta är postivt!

Inläggen har präglats av negativet. Av viktångest, viktuppgång ,trötthet och sorg. Som om det var vad jag fått ut av att ta tag i min sjukdom. Har förstått att det kan uppfattas som att behandlingen inte hjälpt eller att jag inte blivit bättre. Så är det verkligen inte!!!!!
Det ÄR fortfarande tungt IBLAND inte jämt. Jag Är inte helt frisk än men jag tycker idag att kampen mot det friska är så värt det.
Därför tänkte jag nu i några inlägg rikta ljuset mot det som är bättre! Det som blivit så mkt bättre av att lämna den värsta bulimin bakom mig.
Hinner inte med allt just nu ( är på väg till skolan) men åter kommer ikväll!

1. Kan tyckas litet men för mig så viktigt:
prickarna/utslagen på låren och rumpan är nästan helt borta!
- Jag har haft extremt missprydande röda prickar. Jag har skämts. Avundats alla lena skära skinkor på badhuset. Det har hämmat mig från att vara intim. Det har varit ännu ett argument att slå på mig själv. Bevis på att jag är äcklig.
Dessa är nu nästan helt borta!!! Vist + kilon på vågen men mina skinkor börjar bli lena och ser inte längre ut som jag råkat satt mig i en getingstack!
Ha ! ÄS monstret!

To be continued ...

1 kommentar:

  1. Underbart när man märker förändringar, stora som små.

    Tack för klappen på axeln! Jo känns väldigt skönt att de faktiskt fungerar. Känslan att kunna leva ett vanligt liv utan dieter, pulverkurer och tokträning mer eller mindre varje dag. Jag tränar 2-3 gånger i veckan regelbundet och jag har alltid vilodagar mellan passen. Trodde helt ärligt att det skulle vara för lite motion för att ge en viktnedgång men oj så fel jag hade.Däremot får man ge det god tid innan resultaten märks...första tre månaderna gick jag bara upp eller stod still.

    SvaraRadera