JAG SKA BLI FRI,KÄMPA MOT MÖKRET OCH KOMMA UT STARKARE TILL LIVET.
DET SOM ÄR MITT!

söndag 4 mars 2012

Funderingar

satt o tänkte lite igår. Funderar på att börja träna igen. Iaf försöka komma igång med morgonpromenader o ev lite löpning.
Nej, jag vill inte tillbaka till träningsnarkomanin , jag är medveten om o försöker se upp med vart mitt fokus landar. Men jag ska vara helt ärlig med er. Det handlar om vikten.....

Jag har liksom kört fast och min värld krymper för var dag. Mitt humör blir att yvigare Och jag hittar inget sätt att ja mig ur. Därför tänkte jag att kom endorfinerna få komma igång och jag känna att jag gör något possitivt för min kropp/ min ångest så kanske jag kan må lite bättre.

It`s a plan!

Då återstår bara det största hindret.........Min MOTIVATION! herregud ska denna soffpotatis hitta tillbaka till sin inre hurtbulle?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar