JAG SKA BLI FRI,KÄMPA MOT MÖKRET OCH KOMMA UT STARKARE TILL LIVET.
DET SOM ÄR MITT!

lördag 24 mars 2012

Tråk lördag

Är lite smått nere idag. Orkar inte plugga som jag tänk. Åt enligt min mening för mkt igår.
majssoppa idag till lunch har bara gjort att jag går o små äter. Känner mig pluffsig. Vilket gör mig lite deppig.Vill inte göra någonting egentligen....

När dagar bli sådär långtråkiga vill jag bara äta. Antagligen för att ha något att göra som muntrar upp. Tycka lite synd om mig själv som har så tråkigt.
Hur ska jag då komma upp på banan igen? ( nu säger kroppen " Äsch skit i det lägg dig under en filt o sov eller ta något att äta)...
Jag skulle kunna ta en promenad vilket jag vet VET skulle pigga upp. Men orka flytta bakdelen ur soffan.
Jag skulle kunna lägga mig på sängen med en kopp kaffe o läsabok....ja det är faktiskt lite lockande....
det ska jag nog prova!

Är bjuden på inflytt fest ikväll. Ska bli kul. Men jag har lite små ångest över vad jag ska sätta på mig. Kommer på mig själv med att vilja ta det som jag kommer se smalast ut i.
Nu är ÄS här o pockar på uppmärksamhet. Vill förstöra min förväntan på en kul kväll med lite snurrigt sinne med att poängtera att min kropp inte är värd att visa upp. Känner mig inte fin nog...

Hej kaffe,hej bok....hoppas ni där ute har en bättre lördag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar