JAG SKA BLI FRI,KÄMPA MOT MÖKRET OCH KOMMA UT STARKARE TILL LIVET.
DET SOM ÄR MITT!

onsdag 1 februari 2012

Vikt

Sovmorgon! precis vad jag behövde. En något lugnare pluggvecka var väldigt välkommen.

Måendet går upp och ner. Suget att ta till maten har varit stark de senaste dagarna. Småätandet har ökat och tankar att gå lös på kylskåpet har kommit oftare. Varför?
Jag har faktiskt ingen aning.
Mår absolut inte dåligt (!). Men är irriterad över att ÄS inte riktigt vill lämna mig ifred och att jag inte hittar anledning till varför är frustrerande.

Men! Man måste se de små stegen som jag faktiskt tar mot ett friare liv.
Jag börjar acceptera små förändringar på vågen. Att JAG faktiskt PENDLAR i vikt. Att + 1,2 kg inte är förödande ,att det inte innebär att det kommer fortsätta upp Upp UPP.
Jag ser att nästa dag kanske det är tillbaka.

Hektiskt slut på veckan vankas. Kryssning, ikea mys o middag, Spinn o mat med mina <3. Sen firas att jag blir ett år erfarnare med första dagen på klinikblocket! Då får jag verkligen se om yrket lockar mig......

Dags att förbereda sem.

tack o hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar