JAG SKA BLI FRI,KÄMPA MOT MÖKRET OCH KOMMA UT STARKARE TILL LIVET.
DET SOM ÄR MITT!

torsdag 2 februari 2012

Buffé

sitter o samlar lite kraft inför kryssningen. ska bli jättekul men........
Matkontrollen är inte på topp. Har ett sug, en inpuls att äta äta äta. vist jag hetsäter inte, kräks inte men det sabla småätandet, stressätandet pockar på.
Ikväll vankas buffé. usch.....Det känner jag mig inte bekväm med.
Blev jätte stor frukost imorse, skolna bjöd på sopp+pannkaks lunch och en buffe på det.....
det kryper i mig. För ett halv år sedan hade tanken stoppar där. Stressad? men när jag analyserar det lite så har jag nog en krypande ångest. Även fast jag inte vill erkänna det är ÄS kvar i mitt liv.
har en tjockdag idag. Eller nej, jag tycker inte jag är tjock men det känns som jag fluffat till mig, som jag gått upp i vikt.
Måste tillåta mig att gråta, att känna mig ledsen över detta en stund tror jag. Annars löser jag det genom att ignorera känslan och småäta bort den.

nej nu ska jag göra en kopp kaffe och äta 1 banan. Inget mer......

kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar