JAG SKA BLI FRI,KÄMPA MOT MÖKRET OCH KOMMA UT STARKARE TILL LIVET.
DET SOM ÄR MITT!

fredag 3 februari 2012

ångest

Jag har känt mig ganska stark efter behandlingen. Att maten inte längre hade greppet om mig. Kanske för att det rullat på med så mkt saker att göra att jag inte hunnit känna efter. Men nu har jag en dipp :(

kryssningen var jätte kul. Men matmässigt o psykiskt (ätstörningsmässigt) inte alls bra.
Vid buffén hetsade alla så fruktansvärt mkt, Alla gick in med inställningen att äta så mkt det bara gick , få valuta för pengarna. Fy fan. fruktansvärt när man inte har ett helt stabilt förhållande tillmat än. Åt och drack mycket. dragen som man bara blir på en finlandsbåt. Hade sjukt kul men kände mig svullen och äcklig. ångest när jag la mig, ångest när jag vakna. Dagen fortsatte med lunch buffe. ångesten som redan fanns i kroppen + lite obekvämt att sitta o små prata med helt nya "vänner"/kursare. gjorde att jag åt fast jag inte ville, åt mer än vad jag ville och ångesten späddes på lite till.
väl hemma gick jag mot min plan o åt middag fast jag inte ville ha, sen blev det 500 ml glass......Fan, känner mig så fruktansvärt äcklig och fet. vill inte vill inte vill inte!!!!
VARFÖR?!
Hatar mat , hatar ångest hatar at jag inte längre "får" kräkas upp det. Ååååååhhh

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar