JAG SKA BLI FRI,KÄMPA MOT MÖKRET OCH KOMMA UT STARKARE TILL LIVET.
DET SOM ÄR MITT!

söndag 26 februari 2012

söndag

Och imorn är det tenta.
Tror det var därför jag var så otroligt orolig i kroppen igår. Men jag tog inte till maten iaf!!! yey! Jag målade en tavla och la mig och sov istället.

Idag känns det faktiskt mycket bättre! strålande sol, god frukost framför nyhetsmorgon, lite plugg , långpromenad i solen , Fyllt lungorna med syre, pluggat lite till och nu bara slappa!
Vissa dagar fylls jag av sådan harmoni! Idag är en sådan.
Jag tänker på hur mitt liv blivit och jag är så tacksam att jag fått hjälp att ta mig ur min mörka bubbla. Att jag idag inte vill vara ensam i mörkret. Visst finns det fortfarande jobbiga dagar, vist har jag haft "återfall" men livet är inte det samma och det mina vänner.......Det är värt oändligt mkt.

Håll tummarna för mig imorn!

kram//A

2 kommentarer:

  1. Du ger mig hopp.. behöver det idag <3 tack..

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad glad jag blir av din kommentar! Vissa dagar känner jag mig stark. Jag Vet att det finns ett bättre liv, ett som är så värt att kämpa för att nå....Styrke kram till dig!

      Radera