JAG SKA BLI FRI,KÄMPA MOT MÖKRET OCH KOMMA UT STARKARE TILL LIVET.
DET SOM ÄR MITT!

fredag 17 februari 2012

Fredag!

Äntligen fredag!!
Är så trött o tänker spendera kvällen i soffan. Måste få liiiite plugg gjort också men annars ska jag bara lata mig. Händer en del nu må jag säga ( hoppas jag iaf).

1.Fått jobb i sommar som jag tror kommer bli jätte lugnt o bra! ingen stress vilket känns jätte viktigt just nu!Blir alltså kvar i stora staden som jag velat!!! åh va kul!

2.Hoppas hoppas på att få en student lgh som jag står i kö på! Får reda på det den 20e!

3. klurar på sommarens äventyr. I sommar ska jag leva!!

4. Men.....känner mig tjock o pluffsig ect ect och tankar på sommar o bikini känns mindre kul.

5. sist men INTE minst vankas det gruppdejt på bästa luna gruppen imorn!

hm hade tänk skriva lite om att känna sig "normal" men får blir ett senare inlägg!
Tack för nu! o mysig kväll på er alles!<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar