JAG SKA BLI FRI,KÄMPA MOT MÖKRET OCH KOMMA UT STARKARE TILL LIVET.
DET SOM ÄR MITT!

fredag 24 februari 2012

Det är konstigt

Fredag o en helg i ensamhetens tecken nalkas.
Det är så konstigt. Jag trivs med livet. Det känns annorlunda. Kommer på mig själv att blicka ut genom fönstret över takåsar med ett litet leende på läpparna och en litet sting av förväntan på vad framtiden kan tänkas komma att bjuda på. Sen blir det såhär........Efter fredagsmiddagen uppäten , Min mörka choklad öppnat o thé i muggen....tar jag en macka..MM macka är gott.....En macka till....vips 3/4 limpa svald, 2 tallrikar flingor o fil.......Försökte inte ens att låta bli. Ingen ansträngning behövdes. Så, också var ondheten i magen borta. Dock med en svidande hals återvänder jag till tv soffan och funderar .....är jag fortfarande sjuk? Jag har verkligen levt med tron att jag verkligen börjar bli frisk lr symptom fri är vell mer rätt ord. Vad tusan är det här? Allt arbete, alla , motgångar och framgångar och jag kan inte ha en ensam fredagskväll utan att ...falla tillbaka? eller vad tusan håller jag på med?????

Tom, är vad jag känner mig nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar