JAG SKA BLI FRI,KÄMPA MOT MÖKRET OCH KOMMA UT STARKARE TILL LIVET.
DET SOM ÄR MITT!

lördag 4 februari 2012

65,4 kg

Denna blogg ska inte handla om kilon, om att gå ner i vikt, att sträva. För mitt liv ska inte kretsa kring det. men en dag som denna måste jag får älta lite. känner att jag gått upp i vikt o gjorde det dummaste man kan göra- ställde mig på vågen.....65,4 kg...före frukost.........den vikten har inte synts på , hm, 2-3år....känns inte bra i mig......Fan..så känns det. Jag kan inte hantera att roa mig som andra. för jag FÅR betala i pluskilon. Nu hade jag behövt dig M.G. dina trygga ögon som ser ,som möter mig.

Nej, nu ska jag ut i solen...promenera med P o käka lunch. För det ända jag kan göra nu är att försöka hoppa på tåget igen. äta som jag ska o hoppas att vågen rättar till sig själv.... men vad det tar emot . Nu vill jag bara gå ner i vikt igen............

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar