JAG SKA BLI FRI,KÄMPA MOT MÖKRET OCH KOMMA UT STARKARE TILL LIVET.
DET SOM ÄR MITT!

torsdag 9 februari 2012

saknar något

Torsdag. Snart är det helg, äntligen. Under behandlingstiden fasade jag för helgen. Hatade helgen. hade mkt hellre spenderat den med gruppen på söder. Då var pausen ett onödigt ont nu är det en välkommen paus. Är så galet trött.
Svimmade för första gången i mitt liv i tisdags! VÄLDIGT märklig upplevelse och har varit lite snurrig efter det. jao jao det var en parantes.....

Maten har känts bra i veckan o paniken över vikten har lagt sig vilket är jätte skönt. Är dock lite rädd att jag ska tappa kontakten med mitt inre igen. Att jag bara kör på o tar tillbaka den kalla trevligt ytliga tjejen som förut bebodde min kropp. Vill inte tappa mitt djup. Tappa mina känslor.
Jag är vaken på tecknen vilket är bra! Vill aldrig tappa bort MIG själv igen.

På tal om känslor. Just nu längtar jag så det gör ont efter någon att projicera alla mina känslor på. Vill så galet gärna ha någon nära, någon att älska och att älskas av. Jag har varit själv i min bubbla FÖR länge och nu skriker min kropp o sinne efter kärlek. suck.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar