JAG SKA BLI FRI,KÄMPA MOT MÖKRET OCH KOMMA UT STARKARE TILL LIVET.
DET SOM ÄR MITT!

tisdag 28 februari 2012

Dags att ta tag i rutinerna

Somliga dagar blir känslan att jag lagt på mig vikt överväldigande. Jag vet inte vad som utlöser det. Vissa stunder känner jag mig bekväm o accepterande i min kropp för att sedan känna en .....hur ska jag förklara en liiiiten panik känsla längs ryggraden, i magen, i låren att "helvete, nu skiter det sig" *** jag vill vara smalare. Dessa dagar sugs min blick till alla med tändsticksben, smala midjor och tydliga kindben. Jag vill känna mig vacker. Åtråvärd. Men idag känner jag mig inget av detta......

Nu måste jag sätta mig ner o ta tag i mina rutiner. planera luncher o middagar så jag kan känna mig trygg. Så att jag INTE hamnar i en dålig spiral. Som idag: överåt frukost, keso o äpple til lunch, massa kaffe sen räddade jag iof upp det med en riktig middag.

Nej nu tar jag mig i kragen o hoppar upp på banan igen.

//A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar