JAG SKA BLI FRI,KÄMPA MOT MÖKRET OCH KOMMA UT STARKARE TILL LIVET.
DET SOM ÄR MITT!

söndag 19 februari 2012

bakelse!

japp, jag fegade minsann inte igår. Blev en blåbärsbakelse till eftermiddags fikat och......det var supergott! ingen ångest heller! Middag o ett glas vin också lite choklad på det! MUMS!
Såklart gnager det mer o mer att jag vill blir smal, att jag vill få tillbaka min passion för träning. Men , det är inte hela livet längre. Jag sliter inte mitt hår i ångest o frustration att jag inte " orkar ta tag i mig själv". Någon gång innom en snart framtid ska jag börja träna men inte idag Och det är helt okej! Mitt liv, dagen mående hänger inte på att det står minus på vågen. Jag lever nu, det finns så mkt viktigare saker i mitt liv. Ha känn på den!

plugg står idag på schemat....

kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar