JAG SKA BLI FRI,KÄMPA MOT MÖKRET OCH KOMMA UT STARKARE TILL LIVET.
DET SOM ÄR MITT!

söndag 24 april 2011

tjock,ful, svullen o ofeminin

Så känner jag mig idag. Har världens kortaste stubin och känner mig så ****** tjock, svullen. Får det konstaterat när jag tittar i spegeln, på kort från helgen o.....när jag ställer mig på vågen. Hade ju kunnat försökt intala mig sj att det är massa vätska jag samlat på mig men NEJ, fett% på vågen visar +2%....+ ****** 2%.

Får lite panikkänslor, hatar mig själv föratt jag satt mig i denna situation, arg o besviken att jag inte är friskare. Stressad öv att jag inte har pluggat underlovet....Rädd för hur det ska bli i sommar med mat o vikt....för hur det ska blinästa terim...åååååååååååååå en riktig skit dag är vad det är..............

Ser andra skriva om att de har verktyg att ta till, jobba med ,varför har inte jag det? varför har inte min psykolog prata om eller hjälpt mig hitta verktyg???????

Ett ****** famlande i mörker är vad det är.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar