JAG SKA BLI FRI,KÄMPA MOT MÖKRET OCH KOMMA UT STARKARE TILL LIVET.
DET SOM ÄR MITT!

tisdag 19 april 2011

bra dag

Dagen har varit bra=) pappa var ledig så hade sällskap hela dagen. Röjt i trädgåreden , åkt till tippen ,lunchat,sprungit, varit på bibloteket mm mm
Bra dag som sagt.

Men jag är i sånt behov av närhet. Vill att någon skall ta på mig, hålla om mig. Har ingen.....
Jag förstår att mamma inte spontant kramar mig eller tar på mig då jag tidigare ryckt undan. under tiden jag bodde hemma eller efter det oockså för den delan när jag varit nere så har ingen fått ta i mig, ryggat tillbaka. Men NU berhöver jag NÄRHET!!!!!!!!!!!törstar efter beröring. Inte bara sexuell beröring utan vardaglig värme....

Det ser mörkt ut på den fronten.

Hoppas att dagen imorn blir lika fin, blir "fredags" mys med familjen, grillat o godis.

Gonatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar