JAG SKA BLI FRI,KÄMPA MOT MÖKRET OCH KOMMA UT STARKARE TILL LIVET.
DET SOM ÄR MITT!

onsdag 27 april 2011

Onsdag

Mycket bättre dag än gårdagen. Har ätit mkt mat, fick liiiite ångest ef en oplanerad eftermiddags fika med nöttårta men det fick bli mellanmålet o fösöker intala mig att det är helt ok.

Mat: Frukost: gröt m banan och mjölk , kaffe
1/2 port gröt
Biff o bulgur m harrysar,kaffe
kaffe o nöttårta
Fickgryta m bulgur svamp
Ett ägg 1/2 tomat, grurka ,en skorpa thé efter en löptur längs vattnet i solen!!

Finns ingen gång jag känner mig så frisk som när jag i lungt tempo får ta mig fram i vacker natur!!

Dagar som denna känns det så främmande att ta ett beslut att sjukskriva sig för att genomgå behandling av en ätstörning. Måste påminna mig själv att så sent som igår sprang jag mellan kylen o toaletten. Vekar förtränga min problematik ibland ,som att jag inte vill inse för mig själv att jag är sjuk.
Usch....så är det jämt ena kvällen har jag bestämt mig för att ge mig all chans att bli fri från detta helvete som tagit för många år av min ungdom och orsakat så mkt smärta för att dagen efter i dagsljus inte känna mig beredd eller redo......

hur ska man göra då????

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar