JAG SKA BLI FRI,KÄMPA MOT MÖKRET OCH KOMMA UT STARKARE TILL LIVET.
DET SOM ÄR MITT!

lördag 23 april 2011

hemma

har varit vid havet fredag o lördag. Älskar havet. men Tider o mat vänds upp o ner o kantas avv vitt brödo godis. Jag hade ingen kontroll. I fredags åt jag så mkt godis så jag mådde kasst, otroligt illamående. Lördag innefattade påskbuffe, vet inteom jag åt för mkt men när jag tänker igenom det jag la upp på tallriken ( i två omgångar) ser jag hur mkt jag åt. blev banan o hamburgare samt the o massa mackor under dagen också, stressen växt i kroppen har känns mig så tjock dessa dagar. Tycker varenda mm av min kropp, mitt ansikte är fult. synd för det gör att jag inte njutit så som jag kunnat gjort.
Vägde mig i morse =(=(=(=(=(=(=(==(=(=(=(=(=( Faaaaaaannnnn 2% fettökning o 2,5 kg upp. Förstår att det inte är resultatet av två dagars frosseri nej utan detta är resultatet av wn drygveckas tummande.
Det känns tungt , skit rent ut sagt..........stressen gjorde att jag tryckte i mig för mkt frukost fast jag inte var hungrig.....

.........................

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar