JAG SKA BLI FRI,KÄMPA MOT MÖKRET OCH KOMMA UT STARKARE TILL LIVET.
DET SOM ÄR MITT!

lördag 30 april 2011

Gått upp i vikt

jag ar blivit större o vågen ljuger inte . Tog fram måttbandet idag och tog måtten. ca + 3 cm runt höfter,1 cm lår, 1 cm mage. Känns.....ja hur känns det.. Skit,+ 2 kg o det tydligen i fett?! känns inte bra alls .Är inte det att jag tycker min kropp nu är fruktansvärt men är så fruktansvårt rädd,livrädd att det bara ska fortsätta uppåt? Kilo på kilo tillsjag är fet igen...tycker mitt ansikte är mkt rundare o gillat INTE.....
Ångest ,rädlsa, lite panik..träningsplaner och mat restriktioner har snurrat i huvudet men tänker inte lyda dom. Tänker inte börja tog träna eller skära ner på maten fast det är mkt lockande....dock vet jag inte hur mkt ( om den gör det) mer vikt jag klarar att lägga på mig innan paniken bryter ut totalt.....skall inte väga mig förens på onsdag nu (helst på en vecka men tror inte jag kommer hålla det).

Hoppas ni haft en kul valborg!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar