JAG SKA BLI FRI,KÄMPA MOT MÖKRET OCH KOMMA UT STARKARE TILL LIVET.
DET SOM ÄR MITT!

söndag 3 april 2011

Nu jäklar

Nu gäller det att samla på sig all styrka jag bara kan. Jag ska fixa det här. Jag ska äta, mycket. Är så rädd att det ska bli för stora portioner men hellre det.
Har gått bra hela helgen utom ikväll. Blev för lite mat till middag med på tok för lite kolhydrater. Jag är massa mackor sen kräktes jag. Men jag täbkter inte banna o slå på mig sj ikväll för det. Vist är det tråkigt att jag gjorde det men jag vet varför. påsätt o vis var det skönt att det inte var föratt döva känslor utan av just anledningen att jag försökte lura kroppen å näring. HElt sjukt att jag är så kännslig. Det var jag aldrig innan ÄS. kunde gå halva dagenutan att äta nått. lr bara äta lunch o sen lite musli på kvällen. men inte idag inte.

Det kommer bli svårt, rädslan att bli tjock kommer finnas där, föröska lura mig att göra dåliga val. Men jag ska vara stark.
Mål: äta, känna mer och få tilbaka min mens!!!!!

//A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar