JAG SKA BLI FRI,KÄMPA MOT MÖKRET OCH KOMMA UT STARKARE TILL LIVET.
DET SOM ÄR MITT!

måndag 18 april 2011

förstår inte....

Dagen gick åt skogen. Försökte verkligen stå imot, hävde säkert impulsen att börja hetsäta 3-4 ggr men gav vika.........det blev mkt....
Nu svider det i magen och jag tror inte jag vågar äta nått mer idag.Kanske tar lite gröt eller nått senare . Fan ...Jag är sjuk. om mamma eller pappa hade frågat mig idag om jag hade problem hade jag svarat ärligt, för just nu finns inget försvar. finna ingen vilja att ljuga. Men det kommer dom inte göra idag o jag kommer inte släppa någon bomb.

Var det ensamheten jag inte klarade av idag? hittar ingen annan förklaring. mår inte dåigt,inte pressad eller stressad. Har inte blivit sårad....

imorgon är en ny dag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar