JAG SKA BLI FRI,KÄMPA MOT MÖKRET OCH KOMMA UT STARKARE TILL LIVET.
DET SOM ÄR MITT!

söndag 10 april 2011

Jaha, så långt i mitt tilfrisknande hade jag kommit....

Tänker mycket ikväll. Jah har ångest över att jag kommer gå upp massa i vikt, ångest över att jag har blivit fetare. tycker jag bliit så rund om höfterna.

Det är så fel men måste erkänna att jag äslar att känna mig smal. Älskar att se mina nyckerlben.Älskar att ta på et spetsigt höftben när jag ligger ner innan jag somnar. Älskaratt känns mig liten o skör. Får mig att känns mig kvinnlig. jag är inte spinkig. Är inget skelett. och just nu har jag blivit ite runt om höfter o mage.Eller har jag det? El är det ÄS som manipulerar mig?! ikväll känner jag mig större, runadre tom tjock. vågen för några dagar sedan visar ingen ökning. Men jag tror def att jag tappat muskler och fått mer fett på kroppen. Har inte kunnat tränan på två veckor och inte tränat på närheten av den nivån och mängd som jag gjortde i höstas.

Åh nu får jag sluta. ..

Ångesten ligger där på lur och tar varje chans att ta över mitt sinne? Jag är inte frisk än , men hur långt har jag kvar?????
Ikväll snurrar tankarna. Kanske skulle jag göra rätt i att försöka få en plats på Luna i höst. Men SJUKSKRIVA sig i 4 mån?! berätta för familjen. Kanske är det precis det jag skulle behöva- stöd från någon mer. Just nu vet ingen om att jag har en ätstörnig. Jag kämpar i tystnad och ibland känner jag att jag behöver en verkligperson sm jag kunde få stöd o uppmuntran ifrån. En person som jag skulle kunna bolla med, som påminner mig om att jag är älskvärd och viktig. Någon som vet vat jag går igenom som bara kan finnas där o hållaom mig o säga att allt kommer bli bra. Pusha mig i mina svaga stunder.

jag hoppas att sinnet är lättare imorgon och att känslan av att fettet växer o fyller ut mitt skinn mer o mer för vajre sekund är borta och att det inte är massa + kilon på vågen....

Jaha så långt hade jag kommit på min väg mot tilfrisknande...kommer jag ens bli frisk någon gång?

sov gott

1 kommentar:

  1. Ursäkta att det är så fruktansvärt mkt stavfel och att bokstäver försvinner överallt. Oproffsigt Men när jag skriver här är det för att ventilera och då orkar jag inte sitta o rätta texter.....hoppas ev läsare har överseende!

    SvaraRadera