JAG SKA BLI FRI,KÄMPA MOT MÖKRET OCH KOMMA UT STARKARE TILL LIVET.
DET SOM ÄR MITT!

tisdag 26 april 2011

Att välja

Jag valde att äta,äta o äta lite till. JAG valde att kräkas , kräkas, äta o kräkas lite till. tömde mig inte så så kroppen är inte helt slut. DOck svider det i hals o mun.

Men JAG valde att göra detta, varför?
Har haft stressen i kroppen idag, åt dubbel lunch redan i skolan o hade inpulsen att köpa glass eller gosid påvägen till bussen hem. väl hema tänkte jag ta en promenad i det vackra vädret men tänkte att jag behövde plugga lite när jag varit ledig i öv en vecka.....detblev inte mkt pluggat , desto mer ätet o uppspytt....Och jag valde, gjorde ett halvhjärtat fösök att stoppa det men kände att - NEJ JAG VILL GÅ IN I KÖKET O ÄTA MER! vatusan?????

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar