JAG SKA BLI FRI,KÄMPA MOT MÖKRET OCH KOMMA UT STARKARE TILL LIVET.
DET SOM ÄR MITT!

söndag 10 april 2011

Så onödigt

Jag valde, ett aktivt val Kan ej skylla på stress,press eller att jag mådde spec dåligt...jag gjorde valet att efter middagen ,istället för att bara vänta ut inpulsen att ta några mackor, börja med att äta upp glassen, sen blev 1 macka en halv limpa , en banan och resten av kycligen i kylen...=/...kan inte ens med att bli arg på mig själv.....nu har jag tömt mig på mitt fruktansvärt onödiga handling...jag har alltså tryckt i mig mat o kräkt idag....varför väljer jag at avsluten en annars fantastisk helg på dett sätt???????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! FAN

Så går det när man tror att man kan äta sallad till lunch och middag....vem försöker jag lura?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar