JAG SKA BLI FRI,KÄMPA MOT MÖKRET OCH KOMMA UT STARKARE TILL LIVET.
DET SOM ÄR MITT!

torsdag 7 april 2011

Ingen Lust..

Less, trött, likgiltig.....
Ja det beskriver vell lite hur jag känner idag.
Läser på den utbidningen jag verkligen vill men just nu är det inte kul, känner mig likgiltig inför alla moment som ligger framför mig. Ser inte ens framimot de praktiskta moment som fyller fredagarna?!!!varför??
Vill inte plugga , orkar inte plugga.............och vad är det som ligger framför mig i vår- mer plugg än någonsin. en tuff period som kommer kräva motivation. Motivation som inte finns just nu. Hoppas det kommer tillbaka.

(mamma kommer på besök i helgen=) först kände jag mig inte alls sugen på att behöva underhålla ån gäst men nu när de är bestämt känns det jätte bra!)

Imorn skall jag väga o mäta mig tänkte jag. löjligt nervös.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar