JAG SKA BLI FRI,KÄMPA MOT MÖKRET OCH KOMMA UT STARKARE TILL LIVET.
DET SOM ÄR MITT!

lördag 19 maj 2012

Påväg

Då bär det av ut i europa i två veckor. En slapp o intressant kurs. Där fokus mest ligger  på att umgås faktiskt.

Vill inte att den här resan skall förstöras av kroppsångest o äs tankar. Jag vill verkligen inte tillbaka ner till den avgrund , till det mörker som en ätstörning innebär. Men mitt fokus ,mina sinnen är helt o hållet engagerade i min kropps feta vara eller icke vara.
Är så absurt. Jag vill ju inte bry mig. Men jag har en tyst panik inombords som bara växer o växer.
Jag kan inte känna att " va kul det ska bli o hänga med massa sköna människor i ett vårit europa" utan enbart göda rädslan för alla kcal jag kommer dra i mig. Ölen på en uteservering byts ut från något riktigt trevligt/mysigt till en fiende.  Jag vill inte dricka en droppe alkohol. Vill inte bli fetare. vill bara bli SMALARE smalare , JA! smalare!...jag vill ha min midja tillbaka....
det är det som är jobbigast. höfter rumpa fine. men när midjan byts ut mot en mjuk degig uppblåst balong klarar jag inte att vara stark längre......


jaha ja....nu måste jag bege mig. Kommer vara frånvarande från bloggen ett tag som ni förstår.
Hoppas att ni kämpar på där ute!! Skickar er alla styrkekramar jag kan o vill ni sända en stärkande tanke till mig vore jag så tacksam! 

//A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar